Известие

Collapse
No announcement yet.

Туин Спаркове, чипове и прекъсвачи - продължение ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Туин Спаркове, чипове и прекъсвачи - продължение ...

    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Много лесно се установява дали има чип, обръщаш на бензин даваш гас и си виж на колко оборота е пркъсвача , стига да не е за последно, ако нещо по ДВГ не е наред .
    Ами, сигурен ли си?
    Моя прекъсвач е на 7 730 обаче няма чип. Това къде сложен прекъсвача не е показател за нищо.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

  • #2
    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
    Ами, сигурен ли си?
    Моя прекъсвач е на 7 730 обаче няма чип. Това къде сложен прекъсвача не е показател за нищо.
    Това, че ти не си я водил на чип незначи че преди теб някой не я е бъзикал.

    Най-добре се разбирам с диагностика. Като се види последната дата на презапис на софтуера.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Ами, сигурен ли си?
      Моя прекъсвач е на 7 730 обаче няма чип. Това къде сложен прекъсвача не е показател за нищо.
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Това, че ти не си я водил на чип незначи че преди теб някой не я е бъзикал.

      Най-добре се разбирам с диагностика. Като се види последната дата на презапис на софтуера.
      Виж oem колко правилно ти го каза. Мислиш ли че само твоята е излязла от завода на 7730 , защото аз си мисля, че всички са на 7200 (за ТС мотори) . Със сигурност ти е сменен софтуера. Моята също я купих с прекъсвач на 7600 и изобщо не си и мисля ,че е сток. А да ти кажа ли една от чипърските фирми как проверяват дали имаш чип ?

      ---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:26 ----------

      Първоначално публикувано от hektor Покажи съобщение
      Бате тогава не трябва ли да излезе нещо на диагностиката.
      Инак до колкото си спомням ако ми е умрел катализатора, трябва да мирише на сяра и също май бе като се дадем газ и се сложи хартиика на ауспуха при отпускане на газта трябва да засмуче навътре! Така ли е или бъркам!?
      Откачи си тръбата на аспуха преди катализатора и пробвай, така ще разбереш най-добре дали е запушен.

      Comment


      • #4
        Моят на 1,6ТС сток прекъсвача беше на 6900-7000 оборота... След чипа е на 7250 мисля...
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Моят на 1,6ТС сток прекъсвача беше на 6900-7000 оборота... След чипа е на 7250 мисля...
          Значи Бобо пак ти е сложил от икономичния ако е така
          Я виж със сигурност не трябва да е така, в грешка си.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            За 1.8 и 2.0 съм сигурен за оборотите, за 1.6 нямам представа, сток са ограничени до някъде , но след чип винаги има промяна .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Моят на 1,6ТС сток прекъсвача беше на 6900-7000 оборота... След чипа е на 7250 мисля...
              при мен сток удряше на 6300-6500 прекъсвача сега преди 7500 ама немога да определя колко точно....
              Alfa Romeo 147 "Selespeed"
              sigpic

              Comment


              • #8
                ГТВ-то ми е сток и прекъсвача е точно на 7200rpm
                Alfa romeo GTVex
                Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                Аudi A3 1.8 20V 02"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Значи Бобо пак ти е сложил от икономичния ако е така
                  Я виж със сигурност не трябва да е така, в грешка си.
                  Ами дали е икономичен или за 1,6 е толкова не знам Бобо трябва да се изкаже тука...НО в момента удря прекъсвач на 7250-7300. Със сигурност не минавам 7500 оборота!
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Ами дали е икономичен или за 1,6 е толкова не знам Бобо трябва да се изкаже тука...НО в момента удря прекъсвач на 7250-7300. Със сигурност не минавам 7500 оборота!
                    Може на 1,6 да е на по малко обороти прекъсвача, за 1,8 и 2,0 отива над 7500.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Може на 1,6 да е на по малко обороти прекъсвача, за 1,8 и 2,0 отива над 7500.
                      На 7680 е моя.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Реално има ли полза от това да ти се бутне прекъсвача примерно от 7300 на 7650? То максималната мощност и нютони не е ли при 6200об. и дали е на 8000 или на 7200 колата не върви повече?? (поправете ме, ако греша). На 2-ра скорост на прекъсвач вдигам 100км/ч. Размера на гумите ми е като по книжка (фабричните размери).
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Реално има ли полза от това да ти се бутне прекъсвача примерно от 7300 на 7650? То максималната мощност и нютони не е ли при 6200об. и дали е на 8000 или на 7200 колата не върви повече?? (поправете ме, ако греша). На 2-ра скорост на прекъсвач вдигам 100км/ч. Размера на гумите ми е като по книжка (фабричните размери).
                          Ми според мен има, най-малкото следващата предавка тръгва на по високи обороти. А нека Бобо каже де, че ние само си пишем. ОЕМ и на мене някъде там ми е прекъсвача.
                          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 02:13.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Ми според мен има, най-малкото следващата предавка тръгва на по високи обороти. А нека Бобо каже де, че ние само си пишем. ОЕМ и аз някъде там ми е прекъсвача.
                            То трябва да си много добър шофер за да превклчиш точно преди прекъсвач. Хубаво е да се вдигне малко, за да може на 7200 да речем да превключиш. Да ти забие там. Обикновено когато отиваме в прекъсвача не гледаме оборотомера къде е. Особено на високи предавки погледа е към пътя. И само по звук се ориентираме къде сме в оборотите. А точно горе на 7000 - 7200 звука се променя. Мотора утихва някак и точно там се превключва. Обаче ако си остане ограничителя на 7200 просто близоста до него е голяма и ако не улучиш момента ще забие нос. Та това е предимството.

                            Но за мен няма значение. Аз рядко я пържа до там.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Прекъсвача е там защото колата е 1.6 Евро 3 и се кара на газ Още въпроси господа мапери
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X